Balie gemeentehuis Naaldwijk

Contact en openingstijden

Informatie:

Op tweede paasdag (maandag 1 april) is het gemeentehuis gesloten. 

Informatie:

Wij zijn beperkt bereikbaar

Op donderdag 28 maart vanaf 14.00 uur zijn wij beperkt bereikbaar. Op deze middag worden de medewerkers van ons klantcontactcentrum getraind voor een nog beter klantcontact met onze inwoners.

U kunt eenvoudig via onze website gebruik maken van het contactformulier of online een afspraak maken. Alleen voor spoedgevallen kunt u contact opnemen met onze spoedservice op 140174.

Onze excuses voor het ongemak.

Wilt u iets regelen aan de balie? Wij werken alleen op afspraak. Met de knop 'Maak een afspraak' kunt u een afspraak inplannen op het tijdstip dat u het beste uitkomt.

U vindt het gemeentehuis op de Verdilaan 7 in Naaldwijk (routeplanner)

Post kunt u sturen naar Postbus 150, 2670 AD Naaldwijk

Maak een afspraak

Heeft u dringend een afspraak nodig? Neem telefonisch contact op via 14 0174 en kies voor optie 2. Wij schatten samen met u de situatie in en bekijken of het nodig is om een spoedafspraak te maken.

U kunt een afspraak maken op:

maandag 13.00 - 20.00 uur
dinsdag 08.30 - 16.30 uur
woensdag 08.30 - 16.30 uur
donderdag 13.00 - 20.00 uur
vrijdag 08.30 - 16.30 uur
zaterdag Gesloten
zondag Gesloten

Op maandag en donderdag zijn wij langer open. Tussen 16.30 en 20.00 uur kunt u alleen niet voor alle diensten terecht op het gemeentehuis. U leest hier meer over onder 'Beperkte diensten avondopenstelling.'

Op maandag en donderdag tussen 16.30 - 20.00 uur kunt u alleen terecht voor:

  • aanvraag/afhalen eerste rijbewijs
  • aanvraag/afhalen reisdocument
  • verhuizing
  • uittreksel
  • verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)
  • bewijs van garantstelling
  • emigratie
  • handtekening legaliseren
  • bewijs van in leven zijn

Heeft u een vraag? Gebruik dan het contactformulier. In dit formulier kunt u ook foto's of bestanden meesturen.

U kunt ons ook een e-mail sturen via [email protected] 

Heeft u als inwoner of ondernemer een vraag over (ver)bouwen, vestigen of uitbreiden van uw bedrijf? Dan gebruikt u: [email protected].

Van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 16.30 uur kunt u ons ook bericht sturen via:

U kunt ons maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken op 14 0174

Belt u vanuit het buitenland? Dan toetst u 0031 174 673 700

Het Omgevingsloket Westland is het aanspreekpunt voor inwoners en ondernemers met vragen over (ver)bouwen, vestigen, uitbreiden, ontwikkelen en (omgevings)vergunningen.

Het bankrekeningnummer van de gemeente Westland is NL20BNGH0285106759

Gemeente Westland is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 27371717.

Wilt u een melding maken over de openbare ruimte in gemeente Westland? Denk hierbij aan: losse stoeptegels, maaien, snoeien, afvalinzameling en zwerfvuil. Dan kunt u hiervoor het formulier Melding maken gebruiken.

Medewerker gemeente in vergadering

Vacatures

Kom werken bij gemeente Westland en bouw mee aan dit unieke gebied.

Bekijk de vacatures