Burgemeester Kampschöerstraat en Doctor van den Brinkstraat

De Doctor van den Brinkstraat en de Burgemeester Kampschöerstraat in Monster zijn aan groot onderhoud toe. De werkzaamheden starten op 9 januari 2024 en duren naar verwachting tot half juni. Aannemer AC de Groot voert in opdracht van gemeente Westland de werkzaamheden uit.

Planning

De werkzaamheden starten in januari op de parallelweg van de burgemeester Kampschöerstraat, op de hoek met de Rembrandtstraat. In de parallelweg en de Doctor van den Brinkstraat voert de gemeente Westland werkzaamheden uit aan het riool. Er komt een zogeheten gescheiden riool, dat regen- en afvalwater apart verwerkt. Dit vermindert tijdens zware regenval de kans op overstroming van het riool. De straat wordt hierna opnieuw ingericht.

Burgemeester Kampschöerstraat dicht vanaf begin maart

Van begin maart tot half juni werken wij aan de Burgemeester Kampschöerstraat. Deze is dan afgesloten voor doorgaand verkeer. Verkeer wordt omgeleid via de Molenweg en Molenstraat. De weg blijft wel open voor de hulpdiensten. In de Burgemeester Kampschöerstraat vervangen wij het straatwerk en het asfalt.

Fasering

Op onderstaande tekening ziet u wanneer wij aan welk deel van de weg werken. Dit noemen wij de fasering.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met omgevingsmanager Renske Heijker. Zij is bereikbaar via: 06 30 63 60 50 of stuur een e-mail naar [email protected] met als onderwerp Burgemeester Kampschöerstraat.