Als u een uitkering ontvangt moet u uw maandelijkse inkomsten tijdig aan ons doorgeven. Hiervoor kunt u dit formulier gebruiken.
U moet iedere maand een Maandelijks Inkomensformulier invullen. Dit formulier levert u in met een loonstrook en/of uitkeringsspecificatie van de huidige maand. Na ontvangst hiervan kunnen wij uw uitkering berekenen en betalen.
Als u uw formulier niet inlevert dan kan uw uitkering niet worden betaald.
Ontvangt u een week- of 4 weken loon, stuurt u dan de loonstrook en/of uitkeringsspecificatie van de laatste periode mee met dit formulier, dan schatten wij het te korten bedrag voor deze maand. Hebben wij teveel gekort dan doen wij zo spoedig mogelijke een nabetaling. Hebben we te weinig gekort, dan wordt dit verrekend met de volgende maandbetaling(en) van uw uitkering.
Als u uw formulier niet inlevert dan kan uw uitkering niet worden betaald.
Handleiding
Lees voor het invullen van het formulier eerst de handleiding (pdf 32kb). Hierin is ook opgenomen welke informatie u klaar moet hebben liggen.
Belangrijk
De handleiding wordt momenteel aangepast.
U moet een loon- en/of uitkeringsspecificatie van de huidige maand inleveren!
Ontvangt u een week- of 4 weken loon, stuurt u dan de loonstrook en/of uitkeringsspecificatie van de laatste periode(n) mee met dit formulier, dan schatten wij het te korten bedrag voor deze maand. Hebben wij teveel gekort dan doen wij zo spoedig mogelijke een nabetaling. Hebben we te weinig gekort, dan wordt dit verrekend met de volgende maandbetaling(en) van uw uitkering.