Briefadres aanvragen

Heeft u geen vast woonadres? Om bereikbaar te blijven voor officiƫle instanties kunt u een briefadres aanvragen. U kunt een briefadres aanvragen als u:

  • dak- of thuisloos bent
  • (tijdelijk) geen vaste woonplaats heeft
  • in een zorginstelling verblijft
  • in een psychiatrische inrichting verblijft
  • in een blijf-van-mijn-lijfhuis of ander opvangtehuis verblijft
  • in een gevangenis verblijft
  • schipper bent en maximaal 2 jaar aaneengesloten van huis bent voor uw werk
  • gedurende een jaar maximaal 8 maanden in het buitenland verblijft
  • een beroep heeft waarvoor u voor langere tijd in het buitenland werkt

Aanvragen

Vul het formulier volledig in en print het uit.

Als u het formulier af wilt geven aan de balie van het gemeentehuis, dan maakt u een afspraak.

Neem het volgende mee:

  • het volledig ingevulde vragenformulier
  • uw identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs)
  • een kopie van een identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) van de hoofdbewoner
  • een schriftelijk verklaring dat de briefadresgever akkoord is

Schriftelijk aanvragen

U kunt uw aanvraag ook schriftelijk doen. U stuurt dan alle documenten naar:

  • Gemeente Westland
  • Afdeling Dienstverlening
  • Postbus 150
  • 2670 AD  Naaldwijk

Afhandeling van de aanvraag

Wij beoordelen uw aanvraag. Hebben wij nog een vraag dan bellen wij u of sturen een brief.
U ontvangt van ons schriftelijk bericht over onze beslissing.